آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من حتی واسه دردو دل کردنم»

تبلیغات

آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من حتی واسه دردو دل کردنم»

متن آهنگ من حتی واسه دردو دل کردنم میثم ابراهیمی

 

تو دنیای من هیچکسی جز تو نیست منم با یه خونه بدون اتاق
همه صورتم خیس گریس بذار همینجوری تاریک بمونه اتاق
از این خونه لعنتی خسته ام من افسردم از وقتی عاشق شدم
جای زندگی توی آغوش تو دارم زندگی میکنم با خودم
من حتی واسه درد و دل کردنم کسی رو ندارم که درکم کنه
من عاشق شدم عاشق اون کسی که هر لحظه میتونه ترکم کنه
کسی که به من بی توجه شده که حتی نمیفهمه دلتنگشم
از این خونه ساکت و این اتاق از اون که بهش خیلی وابسته ام
از این حس تنهایی لعنتی از اینکه نفس میکشم خسته ام

 

 آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام «من حتی واسه دردو دل کردنم»





مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.